Utförsäljning!

Jag säljer av alla mina dvd-filmer! Hjälp mig fylla ut listan med glada färger för alla filmer som försvinner! Har gjort lite reklam för den förut, men det är många filmer kvar att bli av med! 15 kr/filmen! Det kommer även upp en lista för CD-skivor som jag säljer inom en snar framtid!

I dag är andra dagen jag går upp tidigt för att springa och ha en allmänt skön morgon! Det är lugnt, tyst och folk-/biltomt på vägarna där jag springer så tidigt på morgonen (5.12 i dag), och sen när jag kommer hem väntar en skön dusch och frukost. Så härligt!

Jag har fått mycket inspiration och motivation till träning på senaste tiden, och insett att träning handlar mer om motivation än disciplin. Disciplinen kommer av sig självt om man har tillräckligt hög motivation!

Jag ska troligtvis byta språk till engelska på bloggen så fler kan läsa! 🙂


Kommentera

